NAŠA ZGODOVINA

2019

2020

2020

2021

2022

2023

Prvi koraki Mame Kane

Leta 2019 Joffrey svetu predstavlja Mama Kana, drzno pobudo, ki ponuja e-tekočine CBD z edinstvenimi okusi. Oborožen z odločnostjo se je sam lotil neusmiljenega iskanja, da bi prepričal trafikante, prodajalne e-cigaret in vsa druga podjetja, ki bi se lahko pridružila temu nastajajočemu podvigu.

Temelji in preizkusi

Po diskretnem prvem letu je radikalna odločitev na novo opredelila identiteto spletnega mesta. Mama Kana se od takrat ni več omejevala na e-tekočine, temveč je ponujala tudi cvetove, smole in olja CBD ter se s tem postavila kot pionirka v Franciji. Začetek je bil naporen, saj je ekipa treh ljudi neutrudno delala v Joffreyjevem skromnem stanovanju.

Carinska epizoda: paket, ki razburi mamo Kano

Zgodba se nepričakovano zaplete, ko dolgo pričakovano pošiljko proizvajalca preverijo cariniki. V smoli CBD je bila namesto dovoljenega praga 0,20 % vsebnost THC 0,50 %. Zaradi tega odkritja se je mama Kana znašla v kočljivem položaju. Organi, ki jih je opozorilo to neskladje, so preiskali prostore podjetja Mama Kana in zasegli celotno zalogo. To je bil začetek odločilne preizkušnje za prihodnost podjetja. Vztrajnost in poštenost ekipe Mama Kana sta jo rešili iz te preizkušnje. Šest mesecev po preiskavi je bil Joffrey izpuščen.

Renesansa in nove grožnje

Naslednje leto se je začelo na novo. Izbrani so bili prostori, vredni tega imena, in zaposlitev prodajnega osebja, zbiralcev naročil in grafičnih oblikovalcev je znamki vdihnila novo življenje. Vendar je 31. decembra 2021 težko pridobljeno blaginjo ponovno ogrozila vladna odredba o prepovedi trženja cvetov CBD.

Odpornost mame Kane

Mama Kana si želi novih obzorij. Kljub vladni grožnji bo ekipa odprla posebno spletno stran za strokovnjake in s tem potrdila svoj položaj poltrgovca na debelo v Franciji.Začetek leta 2022 je zaradi negotovosti buren za vse akterje na področju CBD v Franciji. Vlada razmišlja o prepovedi cvetov CBD, ki predstavljajo pomemben del prometa podjetja Mama Kana. Na srečo je posredovala strokovna skupnost v panogi in sodnik za začasne odredbe je januarja odredbo začasno odložil. Enajst mesecev pozneje je najvišje upravno sodišče potrdilo odločitev in s tem ohranilo prihodnost podjetja Mama Kana.

Širjenje meja

Na podlagi svojih izkušenj se je Mama Kana razširila v sosednje države. Ekipa se je povečala, spletna stran je bila prevedena, začela se je komunikacija. Mama Kana je osvojila Belgijo, Španijo, Portugalsko, Italijo, Nemčijo, Grčijo in Finsko. Ugled blagovne znamke se je razširil po vsej Evropi, pri čemer se je osredotočila izključno na cvetje, smole in olja CBD. Mama Kana ostaja zvesta svoji javnosti in gradi odnos zaupanja, ki ga cenijo vsi člani družine Kana.

  • Joffrey

    Glavni izvršni direktor in ustanovitelj podjetja Mama Kana

  • Jeremy

    Vodja komuniciranja in trženja

  • Idan

    Uradnik za komuniciranje

  • Gladys

    Vodja skupnosti

  • Sahra

    Vodja službe za pomoč strankam

  • Jonathan

    Prodaja Francija

  • Manuela

    Španski komercialni program

  • David

    Prodaja Italija

  • Paul

    Zbiralnik naročil

  • Léo

    Zbiralnik naročil

  • Diana

    Zbiralnik naročil

  • Julia

    Zbiralnik naročil

1 s spletne strani 12